Христо Кафтанджиев e доктор на филологическите науки и професор във Факултета по журналистика на Софийския университет.
Преподава обща теория на рекламата, креативни аспекти на рекламата, реклама и визуална комуникация, интеркултурна комуникация и реклама, семиотика и реклама, рекламни кампании, търговски марки, интегрирани маркетингови комуникации и др.
Чест гост е в чужбина, където чете лекции по маркетингови комуникации на различни стоки и услуги - телекомуникации, автомобили, напитки, финансови услуги, мода, фармацевтика, туризъм, авиоуслуги и др.
Специализирал е в Холандия, Обединеното кралство, Ирландия и Русия.
Член е на журито на Нюйоркския рекламен фестивал (The New York Festivals).
Автор е на книги и на много научни статии по реклама и семиотика. http://www.superbrandsbulgaria.com/index.php?id=2&b_id=24&board=2006
Приемно време:
сряда 14.00 – 16.00
От и за Хр. Кафтанджиев:ИТ уменията правят студентите и преподавателите конкурентноспособни http://www.cio.bg/?call=USE~home;&page=resume&n=948
Преподава по:
Основи на рекламата
Планиране на рекламна кампания
Интегрирани маркетингови комуникации
Основи на рекламата
Планиране на рекламна кампания
Интегрирани маркетингови комуникации